آنتی ویروس و ضد جاسوس افزار

فن‌آوری‌های هسته‌ای مختلف ESET برای شناسایی و مسدود کردن یک تهدید در زمان‌های مختلف روی یک دستگاه محافظت‌شده وارد عمل می‌شوند:

آنتی ویروس و ضد جاسوس افزار

محافظت فعال در برابر انواع تهدیدات آنلاین و آفلاین را ارائه می دهد و از انتشار بدافزار به سایر کاربران جلوگیری می کند.

ماشین پیشرفته

ESET در فضای ابری، این لایه فعال به صورت محلی اجرا می شود. این به طور خاص برای شناسایی بدافزارهای پیشرفته طراحی شده است.

اسکن حالت بیکار

با انجام اسکن‌های عمیق در زمانی که رایانه شما در حال استفاده نیست، به عملکرد سیستم کمک می‌کند. به شناسایی تهدیدهای غیرفعال قبل از ایجاد آسیب کمک می‌کند.

Exploit Blocker

حملاتی را مسدود می کند که به طور خاص برای فرار از شناسایی آنتی ویروس طراحی شده اند و صفحه هات باج افزار را حذف می کند. در برابر حملات به مرورگرهای وب، پی دی اف خوان ها و سایر برنامه ها از جمله نرم افزارهای مبتنی بر جاوا محافظت می کند.

حفاظت از حمله مبتنی بر اسکریپت

حملات اسکریپت های مخربی را که سعی در سوء استفاده از Windows PowerShell دارند شناسایی می کند. همچنین جاوا اسکریپت های مخربی را شناسایی می کند که می توانند از طریق مرورگر شما حمله کنند. مرورگرهای Mozilla Firefox، Google Chrome، Microsoft Internet Explorer و Microsoft Edge همگی پشتیبانی می شوند.

اسکن رجیستری سیستم

به دنبال ارجاع به فایل های آلوده یا بدافزارهای جاسازی شده در رجیستری سیستم ویندوز است، پایگاه داده سلسله مراتبی که تنظیمات سطح پایین را برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز و برنامه هایی که ترجیح می دهند از رجیستری استفاده کنند، ذخیره می کند.

اسکن در حین دانلود فایل ها

زمان اسکن را با اسکن انواع فایل های خاص – مانند بایگانی ها – در طول فرآیند دانلود کاهش می دهد.

سیستم پیشگیری از نفوذ مبتنی بر میزبان (HIPS)

به شما امکان می دهد رفتار سیستم را با جزئیات بیشتر با تمرکز بر تشخیص رفتار سفارشی کنید. به شما این امکان را می دهد که قوانینی را برای رجیستری سیستم، فرآیندهای فعال و برنامه ها مشخص کنید تا وضعیت امنیتی خود را به دقت تنظیم کنید. از جدیدترین قابلیت‌های ردیابی برای اسکن بخش‌هایی از حافظه که می‌توانند با تکنیک‌های پیچیده تزریق بدافزار اصلاح شوند، استفاده می‌کند

اسکنر WMI

به دنبال ارجاع به فایل های آلوده یا بدافزارهای جاسازی شده به عنوان داده در Windows Management Instrumentation می گردد، مجموعه ای از ابزارها که دستگاه ها و برنامه های کاربردی را در محیط ویندوز مدیریت می کند.

خرید لایسنس نود 32
در صورتی که اقدام به خرید لایسنس نکرده اید می توانید از لینک خرید لایسنس نود 32 اقدام به خرید نمایید

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *