آنتی ویروس ESET NOD32

امکانات و قابلیت های آنتی ویروس  ESET NOD32 Antivirus یک رویکرد جدید برای امنیت یکپارچه کامپیوتر است. جدیدترین نسخه موتور اسکن ESET LiveGrid® از سرعت و دقت برای ایمن نگه داشتن رایانه شما استفاده می کند. نتیجه یک سیستم هوشمند است که دائماً برای حملات و نرم افزارهای مخربی که ممکن است رایانه شما را به خطر بیندازند، آماده است.

 

آنتی ویروس Eset Nod32

آنتی ویروس ESET NOD32

یک راه حل امنیتی کامل است که حداکثر حفاظت و حداقل ردپای سیستم را ترکیب می کند. فن‌آوری‌های پیشرفته آنتی ویروس نود 32 از هوش مصنوعی برای جلوگیری از نفوذ ویروس‌ها، جاسوس‌افزارها، اسب‌های تروجان، کرم‌ها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، روت‌کیت‌ها و سایر تهدیدها استفاده می‌کنند بدون اینکه مانع عملکرد سیستم یا اختلال در رایانه شما شوند.

ویژگی ها و مزایا آنتی ویروس نود 32

رابط کاربری  بر اساس نتایج تست قابلیت استفاده به طور قابل توجهی بازطراحی و ساده شده است. تمام عبارات و اعلان‌های رابط کاربری گرافیکی به دقت بررسی شده‌اند و رابط اکنون از زبان‌های راست به چپ مانند زبان عربی پشتیبانی می‌کند. راهنمای آنلاین اکنون در آنتی ویروس ESET NOD32 ادغام شده است و محتوای پشتیبانی به روز شده پویا را ارائه می دهد.

آنتی ویروس و ضد جاسوس

به طور فعال ویروس ها، کرم ها، تروجان ها و روت کیت های شناخته شده  را شناسایی و پاک می کند. حتی بدافزارهایی را که قبلاً دیده نشده اند،از شما در برابر تهدیدات ناشناخته محافظت می کند و آنها را قبل از اینکه آسیبی وارد کند خنثی می کند. حفاظت از دسترسی به وب و ضد فیشینگ با نظارت بر ارتباطات بین مرورگرهای وب و سرورهای راه دور (از جمله SSL) کار می کند. حفاظت از  ایمیل، کنترل ارتباطات ایمیل دریافتی از طریق پروتکل های POP3(S) و IMAP(S) را فراهم می کند.

به روز رسانی های منظم

به روز رسانی منظم  (که قبلا به عنوان “virus signature database” شناخته می شد) و ماژول های برنامه بهترین راه برای اطمینان از حداکثر سطح امنیت در رایانه شما است.

ESET LiveGrid®

یک سیستم پیشگیری است که اطلاعات مربوط به تهدیدات کاربران ESET در سراسر جهان را جمع آوری می کند. پایگاه داده ESET LiveGrid شامل اطلاعات در مورد تهدیدات احتمالی است. هنگامی که فعال است ، ESET LiveGrid می تواند تهدیدهای تازه معرفی شده را شناسایی و مسدود کند

HIPS functionality

شما می توانید تنظیمات آنتی ویروس سفارشی سازی کنید. قوانینی را برای رجیستری سیستم، فرآیندها و برنامه های فعال مشخص کنید و وضعیت امنیتی خود را به خوبی تنظیم کنید.

Gamer mode

تمام پنجره‌های pop-up، به‌روزرسانی‌ها یا سایر فعالیت‌های سیستم را به تعویق می‌اندازد تا منابع سیستم را برای بازی و سایر فعالیت‌های تمام صفحه حفظ کند.

 

برای اینکه امکانات آنتی ویروس ESET NOD32 فعال شود،نیاز است لایسنس این محصول را تهیه کنید.برای تهیه لایسنس بروی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

 

 

اشتراک گذاری

شما هم می‌توانید در مورد مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید اقدام نمایید.

فرهادی

مهر 13, 1401

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

سلام؛انتی ویروس نود 32 بسیار سبک و عالی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *