مقایسه ای آنتی ویروس نود 32

بیاید یک مقایسه ای آنتی ویروس نود 32 و ایست اینترنت سکیوریتی داشته باشیم تا ببینیم کدام یک بهتر است. این مقایسه نرم‌افزار بین آنتی ویروس نود 32 و اینترنت سکیوریتی بر اساس نظرات واقعی کاربران انجام شده است. با مقایسه قیمت، ویژگی‌ها، پشتیبانی، سادگی استفاده و نظرات کاربران، بهترین گزینه بین این دو را انتخاب کنید و تصمیم بگیرید کدامیک برای شما مناسبتر است: آنتی ویروس نود 32 یا ایست اینترنت سکیوریتی.

ویژگی های مقایسه ای آنتی ویروس نود 32 و ایست اینترنت سکیوریتی

ایست اینترنت سکیوریتی شامل ویژگی‌هایی مانند مدیریت امنیت شبکه، سرویس‌های آنلاین، ادغام بانکداری آنلاین و حفاظت از حریم خصوصی است. آنتی ویروس نود 32 به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم خود، محافظت از آلودگی‌های نرم‌افزاری، قابلیت مبارزه با هکر، حفاظت از داده‌ها و محافظت در برابر Ransomware Protection معروف است. در مقایسه ای  آنتی ویروس نود 32 و ایست اینترنت سکیوریتی، به دنبال انعطاف پذیری، سفارشی سازی، سادگی استفاده، پشتیبانی مشتریان و عوامل کلیدی دیگر باشید. بهترین گزینه برای نیازهای کسب و کار شما، آن است که انتخاب کنید.

مقایسه ای آنتی ویروس نود 32

تفاوت آنتی ویروس نود 32 و ایست اینترنت سکیوریتی

آنتی ویروس  نود 32  بر اساس موتور اسکن ThreatSense که در سیستم ضد ویروس برنده جایزه نود 32 معرفی شد، حفاظت پیشرفته ای را برای کامپیوتر شما در برابر کد های مخرب فراهم می کند. تکنیک های اسکن پیشرفته، به سرعت و بدون کاهش سرعت کامپیوتر، قادر به مسدود کردن ویروس ها، اسپای ورها، تروجان ها، کرم ها، ادوار و روت کیت ها هستند.

ایست اینترنت سکیوریتی یک نرم افزار امنیتی یکپارچه است که از سرعت و دقت آنتی ویروس نود 32 استفاده می کند و با ماژول های Personal firewall و Antispam ترکیب می شود. نتیجه آن یک سیستم هوشمند است که همیشه به دنبال حملات و نرم افزار های مخربی است که کامپیوتر شما را تهدید می کنند.

مقایسه ای آنتی ویروس نود 32

همانطور که می‌توان حدس زد،ایست اینترنت سکیوریتی، همه ویژگی‌های امنیتی ESET را شامل می‌شود تا در برابر تهدیدات آنلاین حداکثر حفاظت را فراهم کند.
اگر سیستم عامل شما ویندوز است، طرح نهایی ESET بیشتر در این حوزه برجسته است. با تمامی ویژگی‌های شامل شده در طرح حفاظتی پیشرفته ESET Internet Security

متأسفانه، اگر از ویندوز استفاده نمی‌کنید، پرداخت هزینه بیشتر برای نسخه اینترنت سکیوریتی پرمیموم هیچ مزیتی نسبت به طرح حفاظتی پیشرفته ایست اینترنت سکیوریتی برای هر سایر پلتفرمی ندارد. بنابراین، در اندروید، MacOS و لینوکس، شما دقیقا همان سطح حفاظتی را که در طرح ارزان‌تر دارید، دریافت خواهید کرد.

ایست موبایل سکیوریتی

ایست موبایل سکیوریتی برای دستگاه‌های اندرویدی به خوبی عمل می‌کند. اما برای دستگاه‌های آیفون، در دسترس نیست. بنابراین، اگر شما از دستگاه iOS استفاده می‌کنید و به دنبال یافتن یک نرم‌افزار آنتی ویروس هستید، باید به دنبال راه‌حل امنیتی دیگری بگردید.

 

Eset Mobile

اسکنر ضد ویروس: به شما اجازه می دهد دستگاه خود را برای شناسایی ویروس ها فوراً اسکن کنید. همچنین، این ابزار گزینه هایی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید برنامه اسکن را زمانبندی کنید یا آن را به گونه ای تنظیم کنید که به محض وصل کردن دستگاه، اسکن ضد ویروس انجام شود.

حفاظت در برابر سرقت: به شما کمک می کند تا در صورت گم شدن یا سرقت دستگاه، با استفاده از GPS و بررسی آدرس IP آن، دستگاه خود را پیدا کنید. همچنین، می توانید تاریخچه مرور وب را مشاهده کرده و حتی عکس های صفحه نمایش دستگاه خود را بگیرید تا بتوانید دقیقاً ببینید برای چه کاربری استفاده شده است. این به شما کمک خواهد کرد تا دستگاه خود را پیدا کنید.

حفاظت در برابر فیشینگ: به شما کمک می کند تا اطلاعات شخصی خود را با مسدود کردن هر وب سایت یا دامنه ای که در پایگاه داده بدافزار ایست لیست شده است، محافظت کنید.

حفاظت در برابر پرداخت: هنگام استفاده از برنامه های بانکی یا پرداخت، یک لایه اضافی حفاظت اضافه می کند.

قفل برنامه: با جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به داده های شخصی در برنامه های شما، برای حفاظت از حریم خصوصی شما کار می کند.

فیلتر تماس: با مسدود کردن هر شماره ناشناخته یا مخفی که شما را مزاحم می کند، به شما اجازه می دهد تا تماس ها را براساس شناسه تماس گیرنده و زمان روز فیلتر کنید.

اتصال به خانه : به شما اجازه می دهد تا تمامی دستگاه های متصل به شبکه Wi-Fi خانه خود را ببینید و مسیریاب خود را برای آسیب پذیری های محتمل اسکن کنید.

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *