لایسنس رایگان آنتی ویروس نود32

آنتی ویروس NOD32

یکی از محبوب‌ترین و معتبرترین آنتی ویروس‌ها در دنیاست. این آنتی ویروس با تکنولوژی هوش مصنوعی و الگوریتم‌های پیشرفته، قابلیت شناسایی و حذف ویروس‌ها، تروجان‌ها، کرم‌ها، جاسوس‌افزارها و دیگر بدافزارها را داراست.

آنتی ویروس NOD32 با داشتن موتوری بسیار قوی و کارآمد، امنیت بسیار بالایی را در برابر حملات بدافزارها و تهدیدات امنیتی در اینترنت فراهم می‌کند. این آنتی ویروس قابلیت شناسایی و حذف بدافزارها در دسته‌های مختلف را داراست و به صورت هوشمند و به‌روزرسانی شده، تشخیص و محافظت از کامپیوتر شما در برابر تهدیدات امنیتی جدید را به دست می‌دهد.

همچنین، نسخه‌ی رایگان این آنتی ویروس، با ارائه‌ی ویژگی‌های اساسی مانند اسکن کردن فایل‌ها و پوشه‌ها، حفاظت در برابر ویروس‌های جدید، امنیت بالا در ارتباط با اینترنت و پشتیبانی مناسب از کاربران، به عنوان یک گزینه‌ی خوب و رایگان برای حفاظت از کامپیوتر شما محسوب می‌شود.

آنتی ویروس

 

متاسفانه، نود 32 یک برنامه تجاری است و برای استفاده از آن به لایسنس نیاز دارید. با این حال، شرکت ESET، سازنده نرم‌افزار NOD32، یک دوره رایگان 30 روزه را برای آزمایش این نرم‌افزار ارائه می‌دهد. در این دوره، شما می‌توانید تمام ویژگی‌های برنامه را تست کنید و تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید لایسنس آن را خریداری کنید یا خیر.

برای دریافت دوره آزمایشی رایگان 30 روزه، به وب‌سایت ESET بروید و درخواست خود را ثبت کنید. همچنین، برخی از وب‌سایت‌ها و منابع آنلاین ممکن است لایسنس‌های رایگان NOD32 را ارائه دهند، اما باید مطمئن شوید که از یک منبع قابل اعتماد و معتبر استفاده می‌کنید. به علاوه، نباید فراموش کنید که استفاده از لایسنس‌های رایگان به سرعت بلاک میشوند.و بهترین راهکار خرید لایسنس نود 32 است.

آنتی ویروس نود 32 یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین نرم‌افزارهای آنتی ویروس در دنیا است که توسط شرکت ESET تولید می‌شود. این نرم‌افزار با قابلیت‌های منحصر به فرد و بهره‌وری بالا، قادر به تشخیص و حذف بیش از ۹۹ درصد از ویروس‌ها، تروجان‌ها، کرم‌ها، اسپای‌وِر‌ها و هرگونه بدافزارهای رایج در اینترنت می‌باشد.

ویژگی‌های مهم نرم‌افزار آنتی ویروس نود 32

می‌توان به سرعت بسیار بالا در تشخیص و حذف بدافزارها، آپدیت دائمی و خودکار، عدم تاثیر بر عملکرد سیستم و مصرف کم منابع سیستم، قابلیت اسکن کامل سیستم، اسکن فایل‌های فشرده و پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های مختلف اشاره کرد.

علاوه بر این، نرم‌افزار نود 32 دارای ویژگی هوشمند به نام Threat Sense است که با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته، توانایی تشخیص ویروس‌های جدید و ناشناخته را داراست. همچنین، این نرم‌افزار با توجه به رفتار فایل‌ها و برنامه‌های در حال اجرا، به صورت دینامیکی و در زمان واقعی فایل‌ها و برنامه‌های مشکوک را شناسایی و مسدود می‌کند.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشت، این است که نرم‌افزار نود 32 تنها به عنوان یک آنتی ویروس نیست و بلکه با قابلیت‌های متعدد، مانند آنتی‌اسپم، آنتی‌فیشینگ و پروکسی وایرولس، امنیت شما را بهبود می‌بخشد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *