بهترین نرم افزار آنتی ویروس برای سال ۲۰۲۳

بهترین آنتی ویروس سال 2023

بهترین نرم افزار آنتی ویروس برای سال ۲۰۲۳

آنتی‌ویروس برای هر کامپیوتر بسیار حائز اهمیت است. بدون آن، اطلاعات شخصی، داده‌های شما و حتی حساب بانکی‌تان در معرض خطر قرار می‌گیرد. ما بیش از ۴۰ ابزار را بررسی کرده‌ایم تا به شما در انتخاب بهترین نرم‌افزار آنتی‌ویروس کمک کنیم.

همانطور که می‌دانید، هوش مصنوعی در هر جایی که نگاه کنید،تیتر خبرها است. گاهی اوقات حتی خلاقیت می‌کند و شعر، مقاله‌ی ورود به دانشگاه و… می‌نویسد. حتی کدگذاران بدافزار هم از هوش مصنوعی برای طراحی خلقیات های منفی استفاده می‌کنند. با این حال نگران نباشید! ChatGPT و همتایانش نوع‌های جدیدی از بدافزار اختراع نمی‌کنند – نمی‌توانند. آن‌ها فقط به عنوان ابزاری برای تسهیل کارهای کدنویسی ساده استفاده می‌شوند. به راحتی با استفاده از هوش بشری خود، می‌توانید با انتخاب یک نرم‌افزار آنتی‌ویروس قوی و همیشه به‌روز، خود را در برابر بدافزارهای مخرب محافظت کنید.

اما نرم‌افزار آنتی ویروسی کدام را باید انتخاب کنید؟ انواع زیادی از این نرم‌افزارها وجود دارد! ما بیش از ۴۰ ابزار آنتی ویروس را بررسی کرده‌ایم تا شما بتوانید به راحتی یکی را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند. ما ده محصول تست شده برتر را در اینجا جمع‌آوری کرده‌ایم همراه با نکاتی برای انتخاب بهترین آنتی ویروس برای شما که پس از لیست موجود در زیر، خواهید یافت.

آنتی ویروس بیت دیفندر

دلیل انتخاب آنتی ویروس بیت دیفندر

می‌توانید یک نرم‌افزار آنتی ویروس بخرید که همه‌ی کارهای یک آنتی ویروس را انجام دهد یا می‌توانید یک نرم‌افزار را بخرید که بیشتر از آنچه که باید، انجام دهد. در اینجا شاهد Bitdefender Antivirus Plus هستیم، که با پشتیبانی از مجموعه‌ی ابزار زیادی، در جایگاه برتر آنتی ویروس قرار دارد. در این محصول، علاوه بر قابلیت محافظت در برابر بدافزارها، قابلیت‌هایی همچون حفاظت در برابر رنسومور، مرورگر بهینه سازی شده برای تراکنش‌های مالی، حفاظت در برابر تهدیدات VPN، قابلیتی برای سرکوب کننده‌ی ردیابی های تبلیغاتی، تشخیص خودکار از سهام امنیتی ناقص، مدیریت رمز عبور ساده و … وجود دارد. برخلاف نامش که محدود به آنتی ویروس است، لیست قابلیت‌های این محصول، با بسیاری از مجموعه‌های امنیتی رقابت دارد.

همچنین، این یک آنتی ویروس خوب نیز هست. آزمایشگاه‌های مستقل در معمولاً نمرات کامل یا نزدیک کامل به این محصول اعطا می‌کنند، و در تست‌های دستی ما، نیز شاهد عملکرد بسیار خوبی بودیم. همچنین، سیستم دفاعی خاص در برابر رنسومور، خود را در آزمایش‌ها ثابت کرده است. و ویژگی Autopilot معنای آن است که تمام این‌ها با حداقل مزاحمت برای شما، کاربر، اتفاق می‌افتد.
البته، چند نکته کوچک هم وجود دارد. به عنوان مثال، مدیریت رمز عبور، تمامی ویژگی‌های جدید و پیشرفته را ندارد. و اگر می‌خواهید از VPN بی‌نهایت استفاده کنید، باید کمی بیشتر پرداخت کنید. اما در کل، این یک انتخاب بسیار عالی برای محافظت در برابر بدافزارهاست.

بیت دیفندر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید با حداقل تداخل، بیشترین محافظت آنتی ویروسی را داشته باشید، فقط کافیست Bitdefender Antivirus Plus را راه‌اندازی کتید.

 

آنتی ویروس وب‌روت سکیور (Webroot SecureAnywhere AntiVirus)

دلیل انتخاب آنتی ویروس وب روت سکیور

بدون شک، Webroot SecureAnywhere AntiVirus کوچکترین آنتی ویروسی است که تا به حال دیده‌ایم. در زمانی که دیسکت های نرم‌افزاری رایج بودند، می‌توانستید آن را فقط در یک دیسکت جای دهید. حضور محلی وب‌روت می‌تواند بسیار کوچک باشد زیرا هوش آن در ابر قرار دارد. مانند بسیاری از ابزارهای آنتی ویروس، با دیدن بدافزارهای شناخته شده، آنها را پاک می‌کند، اما برای ناشناس‌ها به طرز خاصی برخورد می‌کند. اطلاعاتی درباره هر برنامه ناشناخته به ابر ارسال می‌شود و اجازه می‌دهد که آن برنامه در یک بوله جداگانه اجرا شود، تغییرات سیستمی را مجازی‌سازی می‌کند تا دائمی نشوند. تجزیه و تحلیل ابر ممکن است کمی زمان بر باشد، اما اگر به این نتیجه برسد که برنامه شرور است، Webroot برنامه را پاک می‌کند و هرگونه تغییرات سیستم را بازمی‌گرداند. آزمایشات ما نشان داده است که این سیستم حتی می‌تواند اثرات رانسوم‌ور را بازگرداند.

با این حال، این تشخیص با تأخیر، به منظور یافتن مالوارها، برای بیشتر آزمون‌های استاندارد مناسب نیست. بیشتر آزمایشگاه‌ها انتظار دارند که آنتی ویروس بلافاصله یا در عین حال نتواند تعیین کند. حضور وب‌روت در گزارش‌های آزمایشگاهی گاهی پراکنده بوده و نمرات گسترده‌ای دارد. اما در آزمایشات عملی ما، بطور معمول نمرات عالی را کسب می‌کند.

همچنین، Webroot به شما کنترل کامل از راه دور روی تمام نصب آنتی ویروس خود را می‌دهد – اگر برای دوستان یا خانواده‌ای که در زمینه فناوری کمتر تجربه دارند، امنیت را مدیریت می‌کنید، این کاربردی است. از کنسول آنلاین می‌توانید برای اطمینان از وضعیت سبز همه دستگاه‌ها، دستوراتی برای اجرای اسکن، قرنطینه فایل‌هها

 

Ksren9M9Svex7B6Tzjvp5U
بهترین نرم افزار آنتی ویروس برای سال ۲۰۲۳

آنتی ویروس نود 32 (ESET NOD32 Antivirus)

دلیل انتخاب آنتی ویروس نود 32

وقتی می‌بینید که نماد سایبرگر چشمان آبی ایست مسالمت‌آمیز از صفحه نمایش نود32 خیره شده، فهمیده‌اید که دارید یک حفاظت فناورانه قدرتمند دارید. در برخی از آزمایشات آزمایشگاه مستقل و برخی از آزمایشات خودمان، بهترین نمرات را کسب کرده است – همیشه دوست داریم هر دو را ببینیم. آنتی ویروس نود 32 با ویژگی‌های فناورانه عجیب خود از بسیاری از رقبا پیشی می‌گیرد، مانند اسکن UEFI (رابط فریمور قابل توسع) که از اسکن بخش بوت رایج بیشتری استفاده می‌کند؛ حتی به دنبال تخریبات در پایگاه داده WMI (ابزار مدیریت ویندوز) است.

بله، برای درک و استفاده از این ویژگی‌های فناورانه، نیاز به تخصص فنی دارید. همینطور برای سیستم مانع نفوذ میزبان (HIPS)، که به دنبال شناسایی و مسدود کردن حملاتی است که سعی در بهره‌گیری از آسیب‌پذیری‌های سیستم عامل یا برنامه‌های پرطرفدار دارند، این درست است. در مورد سیستم کنترل دستگاه، این رویای یک فناور است. شما می‌توانید کنترل کاملی را بر روی همه نوع دستگاه خارجی یا دستگاه‌های خاص بگیرید. به عنوان مثال، می‌توانید استفاده از درایوهای USB را ممنوع کنید، تا کودکان با تکالیف خود، نرم‌افزار مخرب را به خانه نیاورند، اما به صورت خاص از دستگاه‌هایی که خودتان آنها را بررسی کرده‌اید، استفاده کنید. در سطح دستگاه یا نوع، همه استفاده‌ها را مسدود، دسترسی فقط خواندنی و یا فقط نمایش هشدار دهید.

برای کیست: بعضی از ابزارهای آنتی ویروس سعی می‌کنند با بدون درگیری فنی کاربر، در پس‌زمینه کار کنند. اما این مورد برای نود 32 صدق نمی‌کند. این محصول برای کسانی عالی است که می‌خواهند دست به کار شده و در حفاظت امنیتی نقش فعال را بر عهده داشته باشند

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *