بهترین آنتی ویروس اندروید در سال 2022

در این مقاله قصد داریم بهترین آنتی ویروس اندروید برای محافظت از دستگاهی تلفن همراه و حریم خصوصی شما معرفی کنیم.

یکی از بهترین برنامه های آنتی ویروس اندروید بر روی گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی خود می تواند به محافظت از آنها در برابر برنامه های جاسوسی یا مخرب و سایر انواع بدافزار کمک کند.

طیف وسیعی از انتخاب‌ها متناسب با بودجه و سطح حفاظتی مورد نظر شما وجود دارد. علاوه بر تشخیص و پیشگیری عالی بدافزارها، بهترین برنامه های آنتی ویروس اندروید دارای ویژگی های حریم خصوصی و ضد سرقت نیز هستند. در حالی که اکثر این آنتی ویروس ها دارای یک نسخه آزمایشی رایگان هستند که به شما امکان می دهد قبل از خرید لایسنس آنتی ویروس  آنها را آزمایش کنید، برخی ها کاملا رایگان هستند.

از بهترین برنامه های آنتی ویروس اندروید در این لیست از مخاطبین و سایر داده های مهم شما نسخه پشتیبان تهیه می کنند، تلفن یا تبلت شما را از طریق GPS ردیابی می کنند، از فردی که  تلفن شما را سرقت کرده است، با استفاده از دوربین دستگاه شما عکس می گیرند و حتی به شما این امکان می دهند از ساعت هوشمند Wear OS خود برای پیدا کردن گوشی استفاده کنید.

ما بهترین پیشنهادها را از بزرگترین  آنتی‌ویروس موبایل – نود32، Avast، Bitdefender، Lookout، McAfee، Norton جمع‌آوری کرده‌ایم و براساس راه‌اندازی، قابلیت استفاده، ویژگی‌های اضافی،رتبه‌بندی کرده‌ایم. ، توانایی آنها برای محافظت از دستگاه های شما در برابر جدیدترین تهدیدات سایبری.

برای تعیین سطح حفاظت ارائه شده توسط هر برنامه، از داده‌های آزمایشگاه تست مستقل آلمانی AV-Test استفاده کردیم که اکثر برنامه‌های امنیتی اصلی را بر اساس توانایی آنها در شناسایی بدافزارها و سایر تهدیدها رتبه‌بندی می‌کند،استفاده کردیم.

بهترین برنامه های آنتی ویروس اندروید کدامند؟

بر اساس آزمایشات ، یکی از بهترین برنامه آنتی ویروس اندروید Bitdefender Mobile Security (15 دلار در سال) است که محافظت از بدافزار تقریباً بی عیب و نقص و طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد.

در حالی که Norton Mobile Security (شروع از 15 دلار در سال) حتی محافظت بهتری دارد، Norton در نسخه رایگان(تریال) Norton Mobile Security  ویژگی‌های ضد سرقت آن را متوقف کرده است، بنابراین باید برای محافظت از دستگاه‌های خود مبلغی بپردازید.

هر دو Avast Mobile Security و McAfee Mobile Security ویژگی های زیادی را به صورت رایگان ارائه می دهند و در تست های تشخیص بدافزار نسبتاً خوب عمل می کنند. با این حال، ابزارهای ضد سرقت و مسدود کردن تماس Avast به خوبی کار نمی‌کنند و نسخه‌های رایگان هر دو برنامه تبلیغات زیادی را نشان می‌دهند.

بهترین آنتی ویروس اندروید در سال 2022

 

ایست موبایل سکیوریتی

1.آنتی ویروس نود 32 (ایست موبایل سکیوریتی)

دارا بودن یک محیط کاربری فوق العاده زیبا و کاربرپسند
SMS/MMS Antispam- امکان تعریف لیستهای سیاه و سفید از تماسها به منظور کنترل ترافیک پیامهای کوتاه و بلوکه کردن پیامهای کوتاه متنی و چند رسانه از شماره های ناشناس
GPS Localization- ارسال موقعیت جغرافیایی گوشی مفقود شده یا سرقت شده به کاربر با ارسال یک دستور (فقط مخصوص گوشی های مجهز به سیستم عامل آندروید)
دارا بودن تابع قدرتمند آنتی فیشینگ برای محافظت از اطلاعات شخصی شما در هنگام وبگردی

 

آنتی ویروس آواست مخصوص اندروید

2.آنتی ویروس آواست مخصوص اندروید

سپر وب، قابلیتی برای حفاظت از شما در برابر لینک های آلوده
اسکن فایل ها و پیامک ها برای حفاظت بیشتر از دستگاه شما
کنترل از راه دور گوشی دزدیده شده
امکان فیلتر کردن تماس های ورودی و پیامک ها

 

کسپرسکی اینترنت سکیوریتی برای اندروید

3.کسپرسکی اینترنت سکیوریتی برای اندروید

از فناوری یادگیری ماشین برای مبارزه با تهدیدهای جدید استفاده می‌کند
اپ‌ها، وبسایت‌ها و فایل‌های مشکوک را بلاک می‌کند
نمی‌گذارد جاسوس‌افزارها تماس‌ها، متن‌ها و لوکیشن شما را زیر نظر قرار دهند
امکان مسدود کردن اطلاعات در صورت مفقود شدن گوشی
امکان اسکن دستی برنامه ها و کل اطلاعات گوشی

 

در این مقاله سعی شده بهترین آنتی ویروس اندروید در سال 2022 به همراه ویژگیهای کلید این آنتی ویروس ها توضیح داده شود.

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *