مشکل Installation failed در نود 32

یکی از خطا های که در هنگام نصب نرم افزار ESET ممکن است با آن مواجه شوید؛خطایی Installation failed است.که مانند تصویر زیر نمایان میشود،مانند تصویر شماره (۱-۱) مواجه شوید.

 

مشکل Installation Failed در نود 32

                                                                                                                                 تصویر شماره 1-1

همانطور که از متن بالا می بینید، این پیام می تواند نتیجه فعالیت بدافزار باشد. برای بررسی سیستم و تهدیدات احتمالی توصیه می شود از یک پاک کننده تخصصی استفاده کنید. دلیل اصلی عدم نصب آنتی ویروس بر روی سیستم وجود بدافزار در سیستم است که با آموزش زیر باید این بدافزار را حذف کنید.

ابتدا تیک گزینه Search for solution in ESET Knowledgebase. را بردارید سپس برای ادامه گزینه Specialized cleaner انتخاب نمایید

پس از انجام مراحل فوق،پیامی مبنی بر اینکه اسکن آنلاین انجام شده به شما نمایش داده میشود.

مشکل Installation Failed در نود 32

مانند تصویر شماره (۲-۱) بروی دکمه Continue کلیک کنید و شروع به نصب مجدد آنتی ویروس کنید. در حالت عادی دیگر نباید خطای وجود بدافزار در سیستم خود را مشاهده کنید، اما اگر به دلایلی دوباره پیام “Installation Failed” را مشاهده کردید، دوباره روی متن آبی “Specialized Cleaner” کلیک کنید. پس از مشاهده Scan Completed، سیستم خود را مجددا راه اندازی کنید.

پس از بالا آمدن سیستم عامل خود،مجدد اقدام به نصب آنتی ویروس نمایید.حتما قبل از نصب اینترنت خود را غیر فعال نمایید.

 

میتوانید مراحل آموزش نصب نرم افزار نود 32 مشاهده نمایید.پس از نصب آنتی ویروس،در صورتی که لایسنس نود 32 تهیه نکرده اید.ازطریق سایت اقدام به خرید نمایید.

آموزش تصویری مشکل Installation failed در نود 32

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *